Inovativno učenje angleščine: Vloganje
Paper

Presenter(s): Nataša Schell Bratina
Author(s): Nataša Schell Bratina
Presentation will be in Slovene language.

Vlog je video beleženje dogodkov ter zanimivosti, ki je mladim večinoma dobro poznano. Vlogerji so namreč njihovi idoli in imajo po mnenju današnje mladine sanjsko »službo«. Izbirajo različne tematike: od predstavljanja tehničnih izdelkov, avtomobilov, modnih trendov, kuharskih receptov, potovanj, reševanja vsakdanjih problemov… Medtem ko mladi z zanimanjem sledijo različnim vlogerjem z milijoni sledilcev, pa se mi je kot učiteljici TJA utrnila ideja, da bi se učenci kar sami preizkusili v izdelavi vloga, in sicer v angleščini. Kompleksna naloga se je izkazala za zelo uspešno.

Pouk je temeljil na dejavnostih učencev, jaz pa sem pripravila navodila za delo, organizirala izvajanje nalog, motivirala ter vodila učence skozi aktivnosti. Pri načrtovanju in izdelavi svojih vlogov so imeli glavno vlogo v učnem procesu učenci, pri čemer so bile ponujene številne možnosti diferenciacije in individualizacije pouka. Učenci so aktivno uporabljali različne aplikacije, namenjene snemanju ter montaži video izdelkov.

Učenci so bili nad projektom navdušeni ter izjemno notranje motivirani. Veliko znanja so pridobili na jezikovnem področju ter tudi na področju digitalne pismenosti, kritičnega mišljenja in reševanja problemov. Zgovorno je tudi mnenje učencev, da bi tovrstne aktivnosti želeli delati pogosteje. Vse to potrjuje, da se mladi radi učijo na inovativen način, delajo s sodobno tehnologijo, s telefoni, računalniki in tablicami. Še posebej pa jih je navdušilo dejstvo, da so se lahko sami preizkusili v vlogi sodobnih junakov, vlogerjev.