S sodelovanjem do novih veščin
Paper

Presenter(s): Mojca Mlakar
Author(s): Mojca Mlakar
Presentation will be in Slovene language.

Sodelovanje med učenci krepi socialne veščine, skupinsko delo, ustvarjalnost ter prijateljske vezi. Učenci z uporabo didaktičnih sredstev hitreje, uspešnejše in lažje dosegajo višje taksonomske stopnje znanja. Timsko delo daje možnost spoznavanja in seznanjanja z vsemi stopnjami raziskovalnega dela: preučevanja, uporabe, analize, sinteze in evalvacije dela in hkrati usvojenega znanja. Vsak član tima pripomore k reševanju problema, naloge oziroma raziskovalnega vprašanja. Poleg tega vsak posameznik, član tima, začuti pomen medsebojnega sodelovanja, preučevanja ter iskanja poti do rešitev, rezultata raziskovalnega dela. Učitelj je v vlogi usmerjevalca, nadzornika, pomočnika, svetovalca ter osebe, ki v učencih vzbuja radovednost, kreativnost, hotenje, željo in motivacijo za raziskovanje, preučevanje, vrednotenje ter razlago pridobljenih podatkov, rezultatov. Z mikroskopiranjem kot metodo aktivnega učenja, smo iskali odgovor na vprašanje, kaj se zgodi s sliko predmeta, ki ga opazujemo pod mikroskopom. Skozi metodo viharjenja možganov ter metodo reševanja problemov, smo prišli do različni uporabnih idej. Z interdisciplinarnim načinom, smo učne vsebine ter pojme zajeli širše. Učenci so spoznali dele mikroskopa, kako pravilno ravnamo z mikroskopom, način mikroskopiranja, pripravo svežih in trajnih preparatov za opazovanje slike pod mikroskopom ter način izračuna povečave. Samostojno, z učiteljem samo v vlogi usmerjevalca, so se urili v izdelavi ter pripravi svežih mikroskopskih preparatov ter risanju mikroskopskih skic.